cardul de sănătate

Cardul de sănătate și rolul lui

colind industria muzicală Premiile ForeverFolk 2015

De ce Premiile ForeverFolk 2015

22/01/2016 Comments (0) Blog

Chapeau, Telekom!

Ne-am obisnuit sa ne plangem pe facebook sau pe blog de o companie sau alta. Astăzi însă vreau sa laud o companie si o fac astazi pentru ca am si dovada ca nu e o intamplare. Am cablu (cu antenă pe bloc și fir aerian) si net de la Telekom Romania​ de mai bine de un an. Din toamna, blocul în care stau a intrat în reabilitare, schele, Dorei, praf etc. Știți modelul, nu e cazul să detaliez. Tot de atunci, am început să devin, fără voia mea, un “client-problemă”, mai exact, cam la 2 săptămâni rămân fără cablu. Sun la serviciul de relații cu clienții, oamenii trimit echipa tehnică, se remediază, dar cu constructorii nu te joci, n-au loc de antenă și pace (firele sunt în regulă, dar deranjează antena, nu mă întrebați cum, probabil le stă în calea fericirii) astfel că am sunat deja de 4 ori în 3 luni.

Mi s-a întâmplat pe 30 decembrie (a fost vreme frumoasă, au muncit oamenii la izolație!), am raportat pe seară, iar pe 31 decembrie, în jurul prânzului, când noi eram cu rața cu varză pe foc, domnul Costi (în 3 din cele 4 deranjamente, dânsul a venit) a sunat frumos la interfon, că a venit să remedieze problema. Următoarea problemă a apărut vineri, 15 ianuarie, pe 16 (sâmbătă seara) am semnalat eu problema, iar duminică la 9 mă suna echipa că vor să vină să remedieze problema, ceea ce au și făcut.

Cineva comenta pe facebook că de ce mă mir de un lucru normal, că era treaba lor. Telekom avea 72 de ore sa rezolve defecțiunea, dar a remediat-o în 12, în condițiile în care era duminică, iar afară era un viscol de nu puteai merge pe stradă, cu atât mai puțin plăcut să te urci pe bloc. În plus, defecțiunile nu se produc din vina lor, e drept, nici a mea, deci fără a fi o favoare făcută mie, e totuși un gest de bunăvoință din partea lor. Pe vremea aceea, chiar și eu le-am spus că nu sunt nebun să am pretenția, dincolo de orice contract, să îmi remedieze problema.

De aceea, dați-mi voie să fiu un client mulțumit și să spun Chapeau, Telekom!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *