Antonio Sanchez

Cronică de concert Antonio Sanchez

Expoziții

Expoziții foto

16/12/2015 Comments (0) Blog

CSR cu suflet și minte

Da, vorbim azi despre niște proiecte de CSR (Corporate Social Responsibility). Dar niște proiecte foarte simpatice, care, din punctul meu de vedere, aduc un plus de valoare societății românești. Și tocmai de aceea merită menționate.

Aș începe cu ceva de sezon de la Holcim, care provoacă românii să doneze ciment unui proiect al organizației Habitat for Humanity România, prin care se urmărește construcția unui cvadruplex pentru 4 familii în dificultate din zona Ploiești, care au nevoie de cămin. Astfel, dacă intrați pe site-ul O, brad beton! și ghiciți unde se află brăduțul de beton personalizat Holcim, pentru fiecare răspuns corect, Holcim donează un sac de ciment Structo® Plus către proiectul Construim împreună pentru comunitate. Așadar, până pe 23 decembrie vă puteți testa cunoștințele despre România și astfel puteți face cadou ciment pentru o cauză nobilă.

Despre oamenii de la Holcim v-aș spune că, urmare a vizitei din vară de la fabrica de la Câmpulung, am legat o prietenie aparte, a fost o chimie specială implicată. Astfel că n-am putut să nu onorez invitația la petrecerea de sfârșit de an. Unde am cântat cu Vlad&Trupa Atelier, ne-am pozat și filmat, dar mai ales ne-am hlizit cât s-a putut. Și, cu titlu informativ, iată și concluzia pentru 2015 a activității Holcim.

HOLCIM 2015

DupaNoi este o promisiune: aceea de a transmite urmașilor o țară măcar la fel de frumoasă, atât prin vorbe (povești spuse de oameni cu harul cuvintelor), cât și prin fapte. Aici veți găsi povestea plutăritului pe Bistrița Aurie, spusă de nea Vasile din Ciocănești, despre împistrirea ouălor, despre gastronomia acestor locuri. Veți afla despre cum se vede lumea de pe vârful Oușorul, despre Everestul personal al fiecăruia dintre noi, dar și despre o serie de proiecte precum Adoptă un râu sau acțiuni de plantare sau ecologizare. Platforma DupaNoi este dezvoltată de Coca Cola în special pentru zona Țării Dornelor, unde se află izvoarele de apă Dorna – Izvorul Alb și Poiana Negri.

Fundația Orange a lansat o nouă ediție a concursului de proiecte Lumea prin culoare și sunet. 300.000 euro sunt disponbili pentru proiecte în beneficiul persoanelor cu deficienţe de vedere, de auz sau alte deficienţe asociate, în special cu ajutorul tehnologiilor digitale. Un proiect poate primi între 20.000 și 50.000 euro. Concursul se adresează atât instituţiilor publice sau organizaţiilor nonprofit (asociaţii, fundaţii sau federaţii, instituţii educaţionale, instituţii medicale, instituţii culturale). Termenul-limită este 21 ianuarie. Mai mult informații sunt disponibile pe platforma programului.

Colaborarea dintre Heineken și ALIAT (Alianța pentru Lupta Împotriva Alcoolismului și Toxicomaniilor) a împlinit 6 ani și s-a materializat într-o serie de proiecte complexe menite să prevină și să trateze abuzul de alcool. Peste 70.000 de persoane au fost informate cu privire la riscurile implicate de consumul de alcool. Sinteza acestor proiecte o găsiți în infograficul de mai jos.

HEINEKEN 6 ani ALIAT

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *