Doua motive sa tii minte 21 martie

Despre #trollezscandaluri

16/03/2012 Comments (2) Blog

Personalizare in epoca generalizarilor

Departe de mine sa fiu vreun specialist in PR, branding sau alte cele. Tocmai de aceea va voi spune cu ce impresie am ramas dupa  evenimentul de marti seara ca unul care se uita din exterior. Cu alte cuvinte, prin gard. Detaliile administrative le gasiti la specialistii in retail&FMCG.

In conditiile unei piete in care majoritatea marcilor tind sa se globalizeze (odinioara, existau in mintea mea marci asimilate unor tari – vezi Philips de exemplu – cand eram copil Philips = Olanda), Silva a ales sa isi asume o imagine locala – Transilvania.

Intr-o epoca a comercialului, Silva a ales sa organizeze o lansare de bere intr-o locatie extrem de necomerciala – Muzeul National de Arta Contemporana – cu o gazda – Catalin Stefanescu – asociat intr-o proportie uriasa emisiunii de cultural pe care o realizeaza – Garantat 100% si intr-un format ce ducea cu gandul la 4 din cele mai importante orase transilvane – Sibiu, Brasov, Targu Mures si Cluj – fara indoiala, importante centre culturale ale Romaniei. Plus asocierea – in tandem – cu personalitati si bloggeri locali (nu ca bloggerii n-ar fi si ei niste vedete, mai mari sau mai mici), care si-au argumentat apartenenta la orasul pe care il reprezentau. Nu in ultimul rand, muzica buna ce a condimentat evenimentul (grupul Allegria – un cvintet mai “altfel” decat traditionalele cvartete de coarde cu care eram obisnuit – una din viori fiind inlocuita cu un flaut si o percutie) si “arta in timp real” – cei 4 artisti care au “pictat” simboluri ale celor 4 orase pe conturul sticle de bere a noii Silva. Pe care, la sfarsit, am fost invitati sa ne lasam si noi “autografele” (foto dreapta).

Fotografiile remarcabile pe care le vedeti sunt realizate de Dragos Asaftei, unde gasiti si mai multe poze de la eveniment. Chiar un eveniment Din spiritul Transilvaniei.

P.S. Si da, Cristi Florea avea dreptate: bloggerii au fost mult mai relaxati la microfon decat alti vorbitori. #Amzis!

2 Responses to Personalizare in epoca generalizarilor

  1. Oana says:

    Eu cred ca MNAC are o aura speciala care a ajutat foarte mult evenimentul. Poate ar trebui “inchiriat” mai des pentru astfel de proiecte. Poate un viitor concert de folk ? 🙂

  2. Make says:

    @Oana – sa stii ca ma cam manca limba sa ma urc la microfon sa cant ceva, mai ales ca cei de la Allegria au cantat piese pe care le cam stiam (Fields of gold, de exemplu) 😀

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *