Noul Toyota Yaris

Stiri bune si pe scurt

20/10/2011 Comments (2) Blog

Te poti implica in orice campanie?

Ma gandesc de multa vreme la subiectul asta. Recunosc, in special de cand cu Blogal InitiativeHaotik a scris si el despre o suprapunerea mai multor campanii, dar, asa cum recunoaste si el, n-a iesit chiar ce trebuie. Nu de alta, dar a trebuit sa explice intr-un articol de 2 ori mai mare ce a vrut sa spuna, semn ca problema e spinoasa si poa’ sa dauneze grav procesului de gandire.

Recunosc, la inceput am luat Blogal Initiative ca pe o lucrare de control, ca pe un test. Testul scrisului. Pentru mine. Numai ca la un moment dat am realizat ca nu toate campaniile mi se potrivesc si nu ma refer aici la cele specifice unor anumite orase. Asa cum a declarat si Chinezu in mai multe situatii, nici macar el nu se astepta la avalansa de oferte de campanii pe care le primeste pentru Blogal Initiative. Si oricat de generalist blogger ai fi, nu poti scrie despre orice. Poti incerca, dar asteapta-te sa nu fie toate la superlativ. Apoi exista si pericolul de a abunda in advertoriale, ceea ce sunt sanse mari sa dauneze, pentru ca oamenii nu vor “reclame”, ci “povesti”. Iar un “produs” se vinde cu atat mai bine cu cat cititorii se regasesc in povestea care imbraca produsul.

Mi-a placut ce a spus Cristina Bazavan la Webstock11 despre cum isi alege ea campaniile. “Cu cuvintele mele” ce a spus ea ar fi “dupa chipul si asemanarea blogului ei“. Adica dupa subiectele la care ea crede ca are ceva de spus si despre oamenii care o citesc sunt interesati. Chiar daca am scris despre multe subiecte aici, tot sunt cateva directii clare: muzica (a mea sau a altora), turism (daca nici eu nu umblu…), sport, mediu (cercetare, protectie etc.). Din campaniile propuse de Blogal Initiative, am castigat la cea despre Let’s do it, Romania!. Intamplator sau nu, Let’s do it, Romania! e un subiect despre mediu, unde, ca sa spun asa, am ceva cunostinte.

Asadar, oricat de dornici de scris ati fi, ganditi-va daca ce va propune un client (o agentie, o firma sau orice alt jucator de pe piata) vi se potriveste. Pentru ca daca scrieti in general despre gadgeturi, cu greu veti putea fi performanti in a scrie despre plante medicinale.

Sursa foto

2 Responses to Te poti implica in orice campanie?

  1. Haotik says:

    Pentru mine Blogat Initiative a insemnat multe teste. Unu din ele a fost chiar rezistenta in conditii de stres. Adica am fost curios daca maine am 10 campanii daca le pot duce pe toate, chiar daca nu mai dorm noaptea ca sa fac fata la toate. Si nu e vorba despre a lua banii de la 10 campanii. La un job ai chef nu ai chef trebuie sa-ti faci treaba, mai ales cand la finalul saptamanii trebuie sa dai raportul la ce ai facut.

    Si atunci una din intrebarile mele a fost, pot sa prestez la kilogram, pot sa mai ofer si ceva calitate atunci cand se livreaza campanie dupa campanie.

    Campaniile Blogal Initiative au fost pentru mine multe demonstratii, atat pentru cei din afara care privesc la ele cat si pentru mine insumi.

  2. […] au fost campanii in care am scris degeaba. Si e logic, am mai spus-o, sunt campanii care nu se potrivesc cu domeniile mele de experienta. Cum sa ma compar eu cu Claudiu […]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *