Piatră

Toamna cu jazz

01/09/2016 Comments (0) Blog

Vara perfectă

Vara nu e chiar anotimpul meu favorit, eu fiind mare fan de aer condiționat și mai puțin de temperaturi ridicate. În plus, vara nu prea am avut activitate muzicală, eu nefiind foarte popular în zona Vama Veche (probabil pentru că nu mai am plete – hihi!) unde se cântă în sezonul estival. Dar vara care tocmai s-a încheiat a fost una perfectă sau aproape perfectă. Am făcut mii de km (probabil în jur de 10.000), am cântat mult, am făcut lucruri care îmi plac, am cunoscut oameni noi și m-am bucurat de prieteni vechi, am descoperit locuri noi, am încercat lucruri noi.

Paris fotbalPe 1 iunie mergeam, după mulți ani, la TVR și cântam Alchimistul în emisiunea lui Adi Bănuță, primul om care m-a dus în TVR acum mulți ani. Apoi plecam împreună la Porțile de Fier, pentru conferința finală a proiectului cu cormoranii mici și stăteam trei zile într-unul din locurile mele favorite din România. Pe 7 iunie deveneam corespondent RFI România la CE de fotbal din Franța, s unde plecam pe 8 iunie cu mașina, cu o escală de o noapte la Viena. 6 nopți în Paris, vizitat Palatul Operei Garnier, o zi pe valea Loarei, 4 nopți în Lyon (pentru prima oară acolo), toate cele trei meciuri ale României. Escală din nou la Viena, cu o bere băută noaptea târziu lângă Mariahilferstrasse. Pe 22 iunie în studio la Radio România Internațional cu o doamnă tare dragă mie (Olivia Sima), apoi plecare la Gura Humorului și Botoșani pentru lansare de album. PE 27, drumul spre București pentru emisiunea Academia de Folk la RockFM. N-am stat mult, pe 30 iunie am plecat la Pârâul Rece, pentru BIZ SMS Camp.

mingi handbal naturalizarePe 7 iulie antrenament cu Tomas Ryde și naționala feminină de handbal la Ploiești, pe 8 iulie în studio la Radio Seven, apoi un weekend de odihnă la Constanța. Pe 15 iulie am tras emisiunea-pilot pentru Bilanț olimpic cu Andrei Iosep, apoi am plecat la Ploiești pentru concertul din JazzCafe. Pe 17 iulie am avut concert cu Cristi și Alex pe Terasa Florilor, iar pe 20 am fost la COSR pentru lansarea aplicației #TeamRomania. 22-24 iulie am fost la Constanța, pentru nunta prietenului Ion, pe 28 iulie am fost în vizită cu colegii din Kooperativa 2.0. la showroom-ul Piatră Online, pe 29 realizam interviul cu Alexandru Dedu. Pe 30 iulie era difuzată prima emisiune Bilanț olimpic la RFI, avându-l ca invitat pe Alin Petrache, președintele COSR.

Culele - CernăteștiPe 5 august era ziua interviului cu Carmen Bunaciu, pe 6 august cântam cu Cristi și Alex la Mărășești, dormeam la Jariștea și dimineață plecam spre Franța, pe traseul Brașov – Cluj – Borș și dormit la Paprika Csarda (granița Ungaria – Austria). A doua zi vizitam abația Melk și opream la Munchen să văd cum arată o universitate care evoluează în permanent, iar seara ajungeam în Strasbourg. Aici am cunoscut personal un laureat de Premiu Nobel în Chimie – Jean Marie Lehn, îmi revedeam un prieten din Slobozia după aproape 20 de ani. Am trecut cu bicicleta din Germania în Franța peste Rin, fără să mă întrebe nimeni nimic, m-am plimbat noaptea prin Strasbourg și am scris texte pentru emisiune de la 2000 de km distanță. La întoarcere am făcut escală în Viena, shopping la Parndorf și am dormit la Timișoara, una din cele mai relaxante vacanțe, în care nu faci planuri decât în ultimul moment, ca să nu dormi în stradă, unde mănânci ce vrei și unde vrei. Apoi am ajuns la poalele Semenicului pentru două zile de vis, cu oameni care mă vedeau prima oară și care m-au tratat ca pe cel mai mare artist. Pe 15 august descopeream 4 cule noi din Oltenia, în drum spre București.

Trubadur Medias AlchimiePe 17 august eram colegul de matinal al Laurei la Radio Seven și timp de mai bine de trei ore nu mi-a tăcut gura, le-am dat orice programare peste cap. Două zile la Târgu Jiu, din care una pe Gilort – 20 și 21 august, iar pe 24 august unul din cele mai tari concerte din cariera mea, la Mediaș, în biserica fortificată, în proiectul Trubadur pe Drumul Cetăților alături de Bitdefender România. Pe 26 august făceam interviu cu Vasile Andrei, campionul olimpic de la Los Angeles, iar pe 27 august cântam pentru al 2-lea an consecutiv la școala de vară GPeC la Moeciu de Sus. Ieri, 31 august, am înregistrat cea de a 6-a și ultima emisiune Bilanț Olimpic, avându-i ca invitați prin telefon pe Ana-Maria Popescu (Brânză), Alexandru Dedu și Virgil Stănescu.

O să închei cu o piesă mai puțin cunoscută de la Semnal M. Vara perfectă.