Ca orice site care se respecta, si ForeverFolk are un traffic counter sau (hai sa nu ne englezim, are dreptate Miruna, mai mult decat e cazul), mai simplu, stastici de trafic. Adica numar de cititori, numar de vizite, cum au ajuns pe site, cuvinte-cheie utilizate etc.
Trafic.ro s-a numarat printre primele solutii romanesti de monitorizare a traficului. Ani de zile, simple site-uri sau trusturi de presa au folosit aceasta varianta. In urma cu ceva timp insa, “mogulii de presa” (si nu e vorba de Vlad Dulea aici :P) au migrat catre oferta BRAT.
Incepand de ieri, incep sa inteleg si de ce. ForeverFolk utilizeaza la ora actuala 3 optiuni de trafic: Trafic.ro, Mint si Google Analytics. Raspunsul celor trei solutii: Mint: 605, Google Analytics: 446, Trafic.ro: 296.
Asa cum e normal, cea mai plauzibila varianta este cea de mijloc, deci declar Google Analytics cea mai realista solutie de masurare a traficului.
Undeva e o problema.. vorbesti de o diferenta de la simplu la dublu. Ma mira faptul ca trafic ar putea pierde vizite data fiind istoria lor. Eh, asa se intampla cand esti singur in piata o bucata buna de timp.
e adevarat ce spui. Intotdeauna intre trafic.ro si mint era o diferenta de 10-20 de unici mai putin pe traficro, dar acum vorbim de 300 de unici. Si cum diferenta intre mine si principalul competitor pe nisa e foarte mica, iti dai seama ca repercusiunile pot fi mari.
5 Comments
Undeva e o problema.. vorbesti de o diferenta de la simplu la dublu. Ma mira faptul ca trafic ar putea pierde vizite data fiind istoria lor. Eh, asa se intampla cand esti singur in piata o bucata buna de timp.
[…] This post was mentioned on Twitter by Mihai Pintilie, Marius Matache. Marius Matache said: 3 pareri sunt mai bune ca 2 – http://bit.ly/clVHrS […]