Ca orice site care se respecta, si ForeverFolk are un traffic counter sau (hai sa nu ne englezim, are dreptate Miruna, mai mult decat e cazul), mai simplu, stastici de trafic. Adica numar de cititori, numar de vizite, cum au ajuns pe site, cuvinte-cheie utilizate etc.
Trafic.ro s-a numarat printre primele solutii romanesti de monitorizare a traficului. Ani de zile, simple site-uri sau trusturi de presa au folosit aceasta varianta. In urma cu ceva timp insa, “mogulii de presa” (si nu e vorba de Vlad Dulea aici :P) au migrat catre oferta BRAT.
Incepand de ieri, incep sa inteleg si de ce. ForeverFolk utilizeaza la ora actuala 3 optiuni de trafic: Trafic.ro, Mint si Google Analytics. Raspunsul celor trei solutii: Mint: 605, Google Analytics: 446, Trafic.ro: 296.
Asa cum e normal, cea mai plauzibila varianta este cea de mijloc, deci declar Google Analytics cea mai realista solutie de masurare a traficului.
Undeva e o problema.. vorbesti de o diferenta de la simplu la dublu. Ma mira faptul ca trafic ar putea pierde vizite data fiind istoria lor. Eh, asa se intampla cand esti singur in piata o bucata buna de timp.
e adevarat ce spui. Intotdeauna intre trafic.ro si mint era o diferenta de 10-20 de unici mai putin pe traficro, dar acum vorbim de 300 de unici. Si cum diferenta intre mine si principalul competitor pe nisa e foarte mica, iti dai seama ca repercusiunile pot fi mari.
Dacă te abonezi, periodic vei primi informații despre activitatea mea muzicală: concerte, proiecte, piese noi!
We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. If you continue to use this site we will assume that you are happy with it.Ok
5 Comments
Undeva e o problema.. vorbesti de o diferenta de la simplu la dublu. Ma mira faptul ca trafic ar putea pierde vizite data fiind istoria lor. Eh, asa se intampla cand esti singur in piata o bucata buna de timp.
[…] This post was mentioned on Twitter by Mihai Pintilie, Marius Matache. Marius Matache said: 3 pareri sunt mai bune ca 2 – http://bit.ly/clVHrS […]