
Pentru al 5-lea an consecutiv realizez articolul de bilanț al activității mele online, intitulat Anul blogosferic 2017. Ba chiar am păstrat și sub-titlurile anului precedent. 88 de articole pe acest blog (acesta e articolul cu nr. 89), 69 pe ForeverFolk și 1 articol pe Roconferinte, plus două guest post-uri pe la prieteni, pentru un total de 160 de articole. Da, mult mai puține ca în alți ani, dar mult mai aproape de proiectele mele din offline. Și dacă îmi permiteți mult mai eficient decât în alți ani. Am continuat să refuz să muncesc gratis pentru alții, pentru că în marea majoritate a cazurilor oamenii nu au știut să aprecieze ajutorul dat în alți ani. Cine crede că nu am subiecte pentru blog fără proiectele agențiilor să stea liniștit.
Faptul că am articole care sunt de referință chiar și după aproape 5 ani (vezi articolul despre cum să scoți un album sau cel despre substanța activă a unui medicament) mă onorează, înseamnă că ce scriu e relevant și util. Anul trecut recomandam la Un certain regard articolul despre sălile de spectacol din București. Iată-l în top 10.
Conform Google Analytics, cele mai citite articole pe site-ul meu la 28 decembrie 2016, ora 12:00, sunt următoarele:
Ca de obicei, fac o serie de recomandări de articole ce nu au intrat în Top 10 accesări, dar care consider că au o valoare adăugată prin conținutul pe care îl oferă. Și observ cu mare bucurie că îmi vine să recomand serii de articole, semn că secretul e în colaborările pe termen lung, nu în cele întâmplătoare.
Topul agențiilor este deschis în mod clar și decisiv de Kooperativa 2.0. Chiar dacă începutul de an a adus o schimbare importantă de strategie și poziționare a lor, am colaborat la fel de bine și le mulțumesc pentru sprijinul constant acordat. Printre proiectele comune aș menționa cele care vizează branduri ca Apa Nova, Swiss Education Group (vizita la instituțiile de hospitality ce alcătuiesc acest grup) sau WÖRWAG Pharma (incredibil ce succes a avut primul articol despre vitamina B12). Au fost doar câteva din ele, colaborarea a fost mult mai extinsă.
În top mai intră Zaga Brands (pentru colaborarea pe brandul Policolor – articolul despre vopseaua tixotropă și continuarea proiectului Culorile României) și Icon Advertising, pentru proiectul Atlantic4.
Brandul numărul 1 pentru 2017 a fost în mod cert Bitdefender. Proiectul Drumul Cetăților și subdiviziunea lui Trubadur pe Drumul Cetăților au fost oportunități excelente pentru mine să descopăr locuri noi (biserica fortificată din Curciu, Cetatea Poenari, cule din județul Argeș, dar și locuri necunoscute din Brașov sau Sibiu) și să cânt în premieră la Sibiu. De altfel articolul despre Curciu (foto sus) este pe locul 5 în topul celor mai citite articole, semn că alegerea mea pentru o cetate mai puțin cunoscută a fost foarte inspirată.
Colaboarea cu Valvis Holding (Domeniile Sâmburești, Aqua Carpatica) a continuat pe aceeași linie, deja ne leagă mai bine de 5 ani de activități comune, semn că fiecare parte își face bine treaba și e mulțumită de activitatea celuilalt. Mulțumesc pentru colaborare și celor de la TwinArts (mai ales în prima parte a anului, îmi pare rău că apoi nu am mai reușit să scriu de jazz și de concertele organizate de ei),
Doamnelor și domnilor, vă mulțumesc pentru anul blogosferic 2017!
Dacă te abonezi, periodic vei primi informații despre activitatea mea muzicală: concerte, proiecte, piese noi!