Anul blogosferic 2018 este la moment de bilanț, chiar dacă nu am fost, poate, la fel de activ ca în anii precedenți, am zis că tradiția trebuie păstrată. 71 de articole (acesta este articolul cu numărul 72) pe blogul de față, din care 30 se referă la activitatea mea muzicală, și 75 de articole pe ForeverFolk reprezintă activitatea mea în online pe anul 2018. Asta înseamnă aproape 3 articole pe săptămână, ceea ce este satisfăcător spre bine, din punctul meu de vedere, pentru un om pentru care online-ul a devenit doar canal de comunicare și nu o profesie în sine, cum era acum 2-3 ani.
Pe ForeverFolk a dat roade ideea de a îl face site de proiecte – festivaluri (Folk Fest Remember Costinești, VAMAdus Folk, Printre Măguri, Chira Chiralina, Chitara Dunării, Târgul de folk etc.), proiecte educaționale (cum a fost InformART) și alte cele.
Am colaborat foarte bine cu câteva branduri, Bitdefender, Domeniile Sâmburești și Jameson, plus o mențiune pentru Aqua Carpatica și Nivea. Agențiile cam ies din peisaj, Kooperativa 2.0. rămânând singura agenție demnă de a fi menționată ca și colaborări clare, pe bază de contract. Alte mențiuni ar fi Fantazia PR și FCB. De la agenții și/sau branduri aștept propuneri pentru turneul național pe care îl plănuiesc pentru anul 2018. Știu că nu sunt Delia sau Smiley, dar sunt harnic și serios, iar pe zona mea sunt frecventabil.
Pentru cei interesanți de partea financiară, am câștigat cam 1100 de euro din activitatea online, ceea ce, pentru un om care trăiești din cu totul altceva, cred că e foarte ok.
Am scris doar despre lucruri care mi-au făcut cu adevărat plăcere, iar asta a făcut alegerea articolelor foarte dificilă. Am constatat că am lucrat mult pe proiecte, dovadă că vă menționez serii de articole, mai curând decât articole individuale.
Vă mulțumesc că ați intrat pe blogul meu și vă invit să îmi rămâneți aproape și în 2018!
Dacă te abonezi, periodic vei primi informații despre activitatea mea muzicală: concerte, proiecte, piese noi!