
Anul blogosferic 2019 a fost, probabil, anul în care ar trebui să încetez să mai fac această retrospectivă, pentru că bloggingul nu mai e o prioritate pentru mine. Rămân activ aici pe blog, scriu despre proiectele în care sunt implicat, dar cam atât. N-am reușit să ajung la Webstock, n-am reușit să mai ajung pe la evenimente organizate de Revista BIZ.
Am strâns totuși un total de 100 de articole pe blog – 58 aici, 40 pe ForeverFolk (probabil cele mai puține din istoria de aproape 12 ani) și 2 pe roconferinte.ro. La ele se adaugă însă activitatea din proiectul FishForLife și din proiectul ce vizează speciile invazive. Am scris mult de muzică – a mea și a altora, am scris despre locuri vizitate în secțiunea turism, puțin și de sport.
În ceea ce privește colaborarea cu branduri, Jameson a fost partenerul meu principal la turneul aniversar Marius Matache – 15 ani. Am continuat parteneriatul cu Aqua Carpatica și Domeniile Sâmburești, am fost într-o vizită la Avis 3000 în jud. Hunedoara. Și aș vrea să le mulțumesc și celor de la Bitdefender care, chiar dacă momentan nu mai avem nici un proiect comun, îmi rămân aproape (mi-au trimis tort de ziua mea, da?).
La cooperare cu agenții de publicitate, Kooperativa 2.0. rămâne partenerul meu principal, la care se adaugă FantaziaPR.
Toate cele trei siteuri rămân active și în 2020. Voi continua să scriu despre activitatea mea muzicală, despre muzică în general, despre locuri noi pe care le descopăr (mai am vreo două articole despre Provence), despre sportul care îmi așa de drag. Vă mulțumesc că mă citiți și că îmi sunteți aproape!
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
Dacă te abonezi, periodic vei primi informații despre activitatea mea muzicală: concerte, proiecte, piese noi!