Cocktailul asta de artist – cercetator – blogger – comunicator este atractiv de ceva vreme pentru diferite companii, care fie m-au implicat în diverse campanii, fie îmi trimit constant mici cadouri. Și cum sărbătorile de iarnă sunt un prilej de gândit la oameni cu oareșce influență comunicațională asupra maselor, și eu am fost “vizitat” de Moș Crăciun.
TNT au demonstrat că și companiile mari pot avea simțul umorului. Omulețul TNT (în fapt, un multiplicator de USB, o chestie foarte utilă când ai pe birou imprimantă, scanner, HDD extern și mai vine un coleg cu un stick USB) și cele două camioane au fost un prilej de joacă la birou și replica lor la reclama cu van Damme. Iar spagatul a inclus noi valențe în viziunea celor ce au primit acest cadou. Good one, my friends! OK, eu nu l-am pus în șpagat, dar ați înțeles voi ideea.
Primul contact cu LIDL a fost undeva prin 1988, când am văzut la o mătușă cu rude în Germania o…pungă. Cei tineri clar nu înțeleg admirația pentru o pungă, dar în aceeași măsură nu vor înțelege cum noi colecționam cutii de bere sau suc goale. Acum LIDL România sunt una din firmele active în social media (aici este, evident, și meritul agenției Golin-Harris), iar cu anumite ocazii trimit câtorva bloggeri cadouri de sezon. Și daca în perioadele petrecute în Germania mă abonasem la gogoșile cu arome de la magazinul din Garching, cu ocazia acestui Crăciun am descoperit brioșele cu nuci și glazură de ciocolată. Two in a roll, baby!
Sunt cel puțin trei acțiuni ale Petrom la care am participat de care îmi amintesc cu mare plăcere – acțiunea de la stadionul de rugby din Băicoi, târgul de la Clejani și evenimentul cu cei de la ISU. E clar că vorbim de o companie puternică, cu foarte mulți angajați și în consecință cu impact mare asupra comunității în care activează. Cosmote&Romtelecom au o echipa activă și foarte simpatică de comunicare (poate și pentru că sunt numai fete în prima linie – hihi!), care lucrează activ cu blogosfera românească (așa cum e și normal, în special cu nișa de tehnologie).
Între mine și Domeniile Sâmburești există un parteneriat încă de la apariția albumului meu, unde ei au fost parteneri de nădejde, și care a continuat pe tot parcursul anului 2013. Așa că singura noutate a fost noul Cabernet Sauvignion primit (da, da, acela din reclame, dedicat bărbaților!) și de care colegii mei de scenă se vor bucura cu proxima ocazie. Eu rămân la Chardonnay.
Mulțumesc tuturor pentru cadouri, sper ca în acest an să colaborăm bine, în interesul tuturor.
Subscribe to get the latest posts sent to your email.

Dacă te abonezi, periodic vei primi informații despre activitatea mea muzicală: concerte, proiecte, piese noi!
2 Comments
Ai de la mine o nominalizare dar si o leapsa de duca.
Mi-ar placea sa citesc raspunsul la tine pe blog, printr-un articol, sau macar printr-un comentariu la leapsa.
Mi-ar mai placea ca pe langa locuri deja bifate sa mai bifezi Craiova si-n 2014. Spor!
Spor lepsuitor!
@Natural imi place leapsa, o sa o primesc 🙂