Aceasta este estimarea echipei de la Hyperactive relatata cu ocazia lansarii Digital Factbook 2012 Romania, dupa ce in 2011 bugetele de publicitate alocate pietei de digital au ajuns la 52 – 55 milioane de euro in 2011, ceea ce reprezinta o crestere cu 30% fata de 2010. Sumele includ investitiile in digital, mobile marketing, dar si onorariile si comisioanele platite agentiilor de comunicare online.
Desi este principalul canal din Romania, social media nu inseamna doar facebook, ci si youtube, twitter, bloguri sau instrumente in crestere cum este pinterest. Principalii investitori in publicitatea digitala sunt companiile de telecomunicatii, sectorul financiar si industria auto.
Daca pana mai ieri specialistii afirmau cu tarie “content is king“, tendintele par sa se schimbe in 2012. Pe fondul unei piete tot mai fragmentate si a clientilor cu tot mai putin timp la dispozitie, contextul in care informatia este oferita devine aproape esential.
Advertiserii trebuie sa se uite acum mai mult la context si sa livreze consumatorilor experiente integrate, integrat însemnând acum comunicare traditionala plus mobile plus online. Iar Digitalul, ca sa functioneze, trebuie sa ia în calcul 3 elemente: creativitate, tehnologie si media, afirma Alex Visa, Managing Partner, HyperActive.
Digital Factbook 2012 Romania in format .pdf poate fi descarcat de pe site-ul www.digitalfactbook.ro
Dacă te abonezi, periodic vei primi informații despre activitatea mea muzicală: concerte, proiecte, piese noi!
We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. If you continue to use this site we will assume that you are happy with it.Ok