Olimpiada e cel mai important eveniment sportiv al planetei, poate pentru ca inseamna mai mult decat sport. Ceea ce e bine, daca pastram abordarea pozitiva sau mai putin bine, daca ne gandim turnura pe care au evoluat lucrurile cu ocazia unora din evenimente (vezi atentatele de la Munchen 1972 si Atlanta 1996, vezi boicoturile de la Moscova si Los Angeles).
Iar in anul olimpiadei, totul este legat de acest eveniment: campanii ale sponsorilor, actiuni de promovare a evenimentului de tara organizatoare, intensificarea turismului catre tara respectiva si multe altele. Una din aceste campanii e desfasurata de Procter&Gamble si se intituleaza “Multumesc, mama!“. În cariera fiecarui sportiv aflat în acest an la Londra a existat tot timpul un suporter care l-a sustinut mereu mai tare decat ceilalti: chiar mama sa (Marc Pritchard, P&G Global Marketing si Brand Building Officer).
In luna august, 100 de copii din România vor participa la Tabara Sportiva Procter&Gamble ce va avea loc la Izvorani. Timp de mai multe zile, sportivi români îi vor initia pe cei mici în tainele sportului si dezvoltarii fizice armonioase, prezentându-le în acelasi timp valorile Jocurilor Olimpice.
In plus, pe 18 aprilie, cu 100 de zile inainte de startul Jocurilor Olimpice, zeci de elevi bucuresteni au avut o ocazia sa interactioneze cu o serie de fosti si actuali sportivi olimpici: Ana-Maria Branza, Alina Dumitru sau Ionela Tarlea. Ca unul care iubeste sportul si care are marele regret de a nu fi fost capabil sa faca sport de performanta, pot sa va spun ca acesti oameni promoveaza imaginea Romaniei mai mult ca alte zeci de campanii ministeriale sau ambasadori.
Pot sa va spun ca abia astept inceperea olimpiadei si emotiile aferente pentru fetele si baietii nostri.
Dacă te abonezi, periodic vei primi informații despre activitatea mea muzicală: concerte, proiecte, piese noi!
We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. If you continue to use this site we will assume that you are happy with it.Ok