Citatele mele

Tehnologia ne omoara

03/09/2009 Comments (0) Blog

Practica studenteasca 2009

1 saptamana practica cu studentii an II – Geografie – Stiinta Mediului. Locatii: 2 zile Subcarpatii Buzaului, 2 zile Vrancea.

Ep. I Buzau

• stat la Tabara Arbanasi (30 km de Buzau), ca de obicei in zona, carstul pe sare de la Manzalesti – Lopatari, lacul Meledic. Fara noroi anul asta, dar cu un surplus de plimbare pe o vale. Inchis la bere sus la barul de la Meledic – nici nu stiu ce vanzare au pierdut :))
  • Ca de obicei, in dotarea studentilor s-au gasit minge de fotbal si chitari.
  • La fotbal am fost mai buni, noi, Profii, Burtosii, Bosorogii, Ramolitii. 2-0 indiscutabil, In ciuda unei galerii a fetelor ostile noua :)) meritam mai mult, s-a vazut si ulterior la colocviul de practica 🙂 a existat si fotbal in echipe mixte, dar aici a fost vorba de o lupta de guerilla mai curand, fetele dovedind inclinatii serioase spre kung-fu, si cum ratau contactul cu mingea in mod constant, elanul lor se oprea pe picioarele celor mai putin norocosi. EU am fost unul din ei….
  • La muzica n-au avut nici o sansa. Desi plini de bunavointa, n-au inteles ca nu ajunge sa vrei. Dar, reactii extrem de pozitive la “Zmeul” 🙂 (nu voi scapa niciodata de piesa asta :))
  • reclamatii de mers prea mult pe jos – sorry, copii, e aplicatie practica nu excursie cu scoala. Multumim frumos de umplut frigiderul, ne-am facut datoria. Chiar daca altfel decat alti colegi. amenintari catre 4 din cele 6 grupe cu statul afara pana la miezul noptii – nu ne-am inteles omeneste cu cazarea :)). dupa amenintari, toate s-au rezolvat. Deci, e mai bine sa fii comunist decat democratic cu tanara generatie. Care e simpatica, da’ are defectele ei 🙂

Ep. II Vrancea

Dupa primele 2 zile in zona Buzau si cazare la Tabara Arbanas, ne imbarcam in autocar in directia Subcarpatii si Muntii Vrancei – urmand a fi cazati la Tabara Galaciuc. Cum anul trecut (cu actualii absolventi ) am ramas acolo doar o noapte, urma sa fie o experienta noua. Oarecum, pentru ca nu eram chiar necunoscator al zonei. Dar, sa o luam de la inceput.

• M-am intors din drum sa las o cheie uitata de un “ganditor” in buzunar si s-a vazut…nici n-am iesit bine din curtea taberei si pana ma rog, dupa ceva eforturi si facut pana, am ajuns la Carrefour Focsani – shoppingul pentru urmatoarele 2 zile. Aprovizionare pt un gratar, o ciorba in fuga calului, apoi fuga dupa autobuz a 2 tineri prea delasatori pentru comando-ul CCMESI
  • Ajuns la tabara – Cazare – mai putine probleme ca la Buzau – probabil ideea de a dormi afara nu a suras nimanui
  • Fotbal n-am mai jucat – cred ca tinerilor adversari le-a fost frica de o noua umilinta asa ca au spart obiectul muncii
  • Pregatirea mesei pentru colegii care au mers pe teren inca din prima zi – gratar, desert, flori pe masa, ce mai, aproape 5 stele ; pacat ca domii profesori nu au stiut sa aprecieze
  • seara discoteca nu prea ne-a gadilat, nu ne-am asezonat cu muzica.
  • A doua zi – Cheile Tisitei pentru majoritate, Vf. Tisaru pentru cativa voluntari ce doreau mai mult. Eu am ramas cu prima categorie, ca nu apucasem sa vad cum a “disparut” drumul din chei in 2005. Primul lucru remarcat: machiajul era perfect, nu cumva sa ne vada vreun urs nemachiate Mers pionieresc: eu si Mihai la extremitatile grupului. Dezamagit de unii, incantat de altii la care nu ma asteptam sa mearga asa bine. Mai bine sau mai rau, ne-am intors toti acasa. E pacat ca unii nu au stiut sa aprecieze zona la adevarata valoare.
  • Seara a doua la Galaciuc: cel mai tare concert informal din ultima vreme. La lumina lunii exclusiv (de-aia am cantat “and the moon is the only light we see…”), cu suficient de multi oameni cat sa fie liniste cat sa cant cele mai atipice cantece. Trecem peste sforaitul lui Raul, l-am luat ca un compliment – am cantat atat de angelic incat a atipit. S-au inmultit oamenii, s-a dus linistea, am plecat. La o sedinta de bancuri si o bere, ca era ultima seara.