
Nu am mai apucat de ceva vreme să vă mai spun ce am mai primit la redacție. Cu alte cuvinte, ce campanii mai sunt implementate în momentul de față de anumite companii și în care au fost incluși bloggeri. Colegii mei de redacție (a se citi birou) sunt fericiți săptămâna aceasta, bunătățile au ajuns (și) la ei.
Când am văzut mailul de la Pizza Hut (în engleză), primit pe 4 iulie, m-am dus imediat cu gândul la Toni Tecuceanu și un monolog al său, în care îl imita pe Ion Iliescu vorbind de americani și ale lor concursuri de mâncat hamburgeri. E clar că există un stereotip legat de America și hamburgeri. Așadar, ieri am mâncat, pentru prima oară, Pizza Hamburger de la Pizza Hut, atât varianta cu blat Pan, cât și clasic. Momentul ales a fost excelent, exact înainte să merg la dentist, iar o oră și jumătate după nu am avut voie să mănânc.
Cei de la Lipton au în această vară o campanie intitulată Ia-ți vacanță cu Lipton, în care vă așteaptă la Costinești, pe Plaja Lipton, la casa cu același nume, amenajată și de niște bloggeri (citisem la Pandutzu și la Dragoș despre ea). În fiecare week-end, acolo se lasă cu petreceri, premii și distracție. La mine s-a lăsat cu un bax de Lipton Mojito. Parcă ar merge și un Acoustic Bloggers într-o seară, pe plajă (hihi! #numazic).
Lidl e una din cele mai active companii în social media, iar după meciul halucinant de aseară, s-au gândit ca de acum să declare ziua de 9 iulie 2014 ca Ziua Germană la Lidl. Evident, berea a fost la loc de cinste în coletul primit, alături de alte produse germane utile microbistului (alune, chipsuri etc.), mai ales când arbitrul ține cu adversarul. În seara asta țin cu Olanda (n.a. articolul e scris ieri), primesc mâine niște bulbi de lalele? Nu de alta, dar oricum nu mă omor după vita, din Argentina sau nu.
Dacă te abonezi, periodic vei primi informații despre activitatea mea muzicală: concerte, proiecte, piese noi!