Primul episod pe aceasta tema l-a scris Cristi. Acum va dau si eu un exemplu similar.
Dupa ce am castigat Cupa Agentiilor de Publicitate la Fotbal, in 2010, cineva din managementul superior al Puma ne-a promis un rand de echipament pentru Echipa Bloggerilor, lasandu-mi o carte de vizita sa il caut. Zis si facut, il sun pe om, ma roaga sa revin peste o saptamana, ca aveau o actiune importanta de terminat. Revin peste o saptamana, ma roaga sa iau legatura cu o alta persoana de la Marketing (cred ca ala era departamentul) care se va ocupa de caz. Fac ce imi spune omul, iar o amanare de vreo saptamana, iar sun, iar amanare, a 3-a oara gaseste doamna/domnisoara solutia problemei (tinand cont ca am sunat de vreo 3-4 ori, devenise deja problema) si imi cere statisticile de trafic ale blogurilor jucatorilor din Echipa Bloggerilor. Desi nimeni nu discutase asa ceva cand s-a facut promisiunea. Dupa consultari cu colegii de echipa, luam decizia sa renuntam la “oferta”, cu urarile de bine in gand si suflete catre Puma.
5 Martie 2012. Dam anuntul pentru #Acoustic Bloggers no. 3, cu mentiunea ca el se organizeaza pentru Stefanut. Din RT in RT, stirea ajunge la Zorile Store, care, fara vreo solicitare de la noi, se ofera sa ii trimita lui Stefanutun echipament complet marca Puma. Ii pun pe oameni in legatura cu mama lui Stefanut, pentru detalii gen marimi etc.
11 martie 2012. Vad pe twitter poza din dreapta. Va las pe voi sa trageti concluzia.
Dacă te abonezi, periodic vei primi informații despre activitatea mea muzicală: concerte, proiecte, piese noi!
We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. If you continue to use this site we will assume that you are happy with it.Ok
4 Comments
asteptam episodul 3, când în sfârsit si echipa bloggerilor va primi echipamentele 😉 🙂
huh? comentariile tale nu suporta diacritice?