Va povesteam acum ceva vreme de Blogal Initiative, ideea minunata a lui Cristi de a strange sub un steag comun cat mai multi bloggeri. Iar prima campanie desfasurata de Blogal Initiative se refera la un nou produs oferit de BCR si anume creditul de refinantare BCR.
Iata informatiile despre campanie:
Campania se desfasoara in perioada 6 iunie – 5 iulie. Fiecare blogger (poate participa oricine) care vrea sa participe la campanie va primi un brief despre produsul de refinantare al BCR si obiectivele pe care le urmarim cu aceasta campanie. Daca se decide sa participe, va trebui sa scrie pe blog parerea sa despre produsul BCR si despre modul in care crede ca acest produs ar putea fi promovat (urmarim si creativitatea participantilor). Criteriile dupa care se face punctarea participantilor sunt atat cantitative (numar de postari, de comentarii la postarile de pe blog, de mentionari pe twitter, de postari pe facebook etc.), dar si de ordin calitativ, in care urmarim creativitate bloggerului si cautam dovezi ale spiritului sau antreprenorial. Juriul este format dintr-un reprezentant al Blogal Initiative, un reprezentant al Revistei Biz, partener oficial al proiectului si un reprezentant al BCR. Detalii despre proceduri va dau la cerere, daca doriti, ca sa nu mai ardem timpul aici.
Premiile puse in joc sunt urmatoarele
Premiul 1: 1500 de euro;
Premiul 2: 2 iPad de 16 G;
Premiul 3: 8 smartphones HTC;
La 3 saptamani de la inceputul campaniei, se poate spune ca rezultatele sunt remarcabile, atat pentru BCR (declarata cea mai mediatizata banca in Social Media in perioada 20 mai – 20 iunie), cat si pentru Blogal Initiative. In primele 2 saptamani, 107 bloggeri s-au inscris in campanie, care au scris 180 de articole pe blogurile lor, cu un numar de afisari estimat la 500.000/zi. De asemenea, campania a fost promovata prin retelele de socializare, 1854 mesaje fiind postate pe htagul #refinantare de pe twitter. (Sursa: Blogal Initiative).
Nu stiu care au fost obiectivele BCR la inceputul acestei campanii, nu stiu daca modul de promovare care va castiga va fi unul de succes pentru banca, dar cu siguranta impactul brandului in social media este unul din cele mai importante online-ului romanesc.
Dacă te abonezi, periodic vei primi informații despre activitatea mea muzicală: concerte, proiecte, piese noi!
We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. If you continue to use this site we will assume that you are happy with it.Ok
4 Comments
Cum 5 HTC-uri, mai? Nu-s 8? :-w
@Oana – scuzati, typo 😀 am remediat :))