Dupa mai bine de 3 ani de ForeverFolk, am invatat ca sunt anumiti artisti care aduc cititori pe blog. De cele mai multe ori, acestia sunt, asa cum era si de asteptat, artistii cunoscuti, cu notorietate, cu multi fani. Pe de alta parte, scopul ForeverFolk este acela de a promova genul folk, iar genul trebuie in primul rand sa aiba un viitor. Ori pentru asta, trebuie promovati si artisti tineri, mai putin cunoscuti.
Doar ca, in online, evaluarea se face, de cele mai multe ori pe baza traficului. Si asa apare conflictul. Ce ar trebui sa alegem? Traficul si, implicit, notorietatea site-ului si anumite avantaje, sau promovarea artistilor? Despre multi din artistii tineri, eu personal cred ca au valoare si se pot consacra.
Este important sa existe si o “zona de mijloc” mult mai solida si mai extinsa care sa furnizeze “material” pentru linia intai. Exista artisti maturi, dar putin cunoscuti, pentru ca locuiesc in orase unde se canta rar, iar festivalurile sunt putine si destul de sarace. Sunt si situatii de artisti foarte productivi, dar care nu locuiesc in Romania, astfel ca ajung destul de rar sa concerteze in Romania (cazul prietenului Liviu Nechita, dar si Evandro Rosetti sau Calin Jicarean). De ce sa nu recunoastem ca si artistii au partea lor de vina, ocupandu-se mult prea putin de promovarea personala. Dar despre asta vorbim intr-un articol separat.
In incheiere, va las cu una din piesele mele favorite de la Liviu.
@Marina – nu ma refeream la blogul meu aici de fata, ci la orice blog de muzica, pus in situatia in a promova oameni talentati, dar putin populari sau a face trafic cu aceiasi 4-5 artisti cunoscuti
Dacă te abonezi, periodic vei primi informații despre activitatea mea muzicală: concerte, proiecte, piese noi!
We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. If you continue to use this site we will assume that you are happy with it.Ok
3 Comments
Asa cum spui chiar tu, blogul asta este despre muzica ta.
@Marina – nu ma refeream la blogul meu aici de fata, ci la orice blog de muzica, pus in situatia in a promova oameni talentati, dar putin populari sau a face trafic cu aceiasi 4-5 artisti cunoscuti