Campionatul European de fotbal s-a terminat pentru România mai rapid decât ne-am fi dorit. Dezamăgirea este mare, mai ales după primul meci, cu Franța, care ne-a dat multe speranțe, măcar ca joc, dacă nu și ca rezultat. Important e să realizăm cât de mare e problema și unde, pentru că altfel viitorul nu sună bine deloc. Dacă mă întrebați pe mine, e una sistemică, nu cred că selecția sau un anumit jucător într-un anumit meci ar fi făcut diferența. Stăm prost la copii crescuți într-un sistem corect, profesionist, propice performanței, care să înțeleagă toate aspectele vieții sportive, care să conștientizeze că viața de fotbalist profesionist nu durează o veșnicie și că e foarte important să dai totul pentru fotbal dacă alegi această cale.
De aceaa, dați-mi voie să salut inițiativa Carrefour de a direcționa 1% din vânzarea fără TVA a produselor marcă proprie și a produselor partenere special semnalizate la raft, către secții de juniori ale unor cluburi de fotbal din România (printre ele, CSMS Iași sau Petrolul Ploiești). Poate vi se pare puțin, dar vă asigur că la volumul de vânzări al unei astfel de companii nu este, iar pe de altă parte, ținând cont de condițiile precare în care se pregătesc sute de puști talentați ai României, orice pas înainte, orice ajutor este important. Aud că Petrolul Ploiești a intrat în faliment, credeți se va gândi cineva la ce se întâmplă cu echipele de juniori ale clubului, când echipa-fanion e la un pas de a se desființa?
Rezultatele proiectelor de investiții în sport se văd după ani buni, deci nu vă așteptați la minuni peste noapte. Dar rezultatele a 26 de ani de indiferență și nepăsare le-am văzut pe viu la Paris și Lyon. Aveți mai jos și clipul campaniei, mai multe detalii găsiți pe site-ul dedicat.
Dacă te abonezi, periodic vei primi informații despre activitatea mea muzicală: concerte, proiecte, piese noi!
We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. If you continue to use this site we will assume that you are happy with it.Ok