Partea de alint: pentru ca am fost cuminte, vineri la pranz (asta numesc si eu perfect timing*) bate curierul la poarta castelului si imi preda un cos** bine identificat “Cosul lui Marius” (foto stanga). In cos 5 cutii de branzeturi de tipuri diferite, plus tacamurile aferente, plus decorul (un buchet de marar&patrunjel cam cat unul de mireasa). Stiu, viata e nedreapta sau, cum ar spune Maestrul Sorin Poclitaru, “cum naiba la tine aterizeaza tot felul de chestii misto la usa, ca la mine nu vin decat cersetori si amenzi?!“
Ca un coleg bun ce sunt, am impartit cadoul cu colegii de birou, iar eu mi-am ales sortimentul preferat Cottage Light (colesterolul, bata-l vina! vine cu varsta, o sa vedeti voi, cei tineri, cum sta treaba).
Partea de comunicare oficiala – publicitate: fidela sloganului sau – Bucuria gustului – Hochland a lansat o noua gama de branzeturi proaspete, care include 5 marci diferite: Cottage, Cottage Light, Branza Fagaras, Branza de vaci, Branza de vaci dietetica.
* Atat de perfect a fost timingul, incat n-a mai avut nimeni rabdare sa astepte sa cumparam paine, astfel incat am mancat fara.
**o colega de birou a zis ca putem sa mancam noi linistiti toata branza, ei ii place cosul.